Hoe je impact gaat maken
SKYEBASE voert drone-opdrachten uit en rapporteert deze gegevens en inzichten op een overzichtelijke manier. Als management assistant werk je nauw samen met het managementteam en help je ons om de activiteiten van SKYEBASE verder op te schalen. Je ondersteunt diverse afdelingen zoals, operations, marketing, finance, legal en HR.
Welk profiel zoeken we?
We zijn op zoek naar een dynamisch en benaderbaar persoon met een proactieve houding, vaardigheden en mentaliteit om ons team te versterken. Wij zoeken:
- Een ondernemende scale-up mentaliteitmet een “sense of urgency” houding
- Een Bachelor’s diploma of gelijkwaardig aan ervaring.
- Bij voorkeur heb je een opleiding of training tot management assistent
- Geïnteresseerd in innovaties, technologie en industriële omgevingen
- Talen: Nederlands (moedertaal), Engels (mondeling en schriftelijk), Frans is een voordeel
- Goed georganiseerde, gestructureerde en analytische aanpak
- Een allrounder zijn met veel energie en leergierigheid
- Zelfstandig en in teamverband kunnen werken
- Goede computervaardigheden en kunnen werken met AI-tools (ChatGPT, …)
- Ervaring met Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook… )
- Flexibel in werktijden
- Deels (+/-50%) thuis kunnen werken
Een voordeel maar geen vereiste;
- Rijbewijs B
- Ervaring met sales, marketing, CRM, VCA, ISO9001:2015 of drone wetgeving
Jouw dagdagelijkse taken
Als Management Assistant speel je een cruciale rol in het ondersteunen van het management en verschillende afdelingen bij SKYEBASE. Je takenpakket omvat:
- Administratieve ondersteuning van het management
- (notuleren en opvolgen van actiepunten tijdens vergaderingen,
- opstellen en beheren van rapportages en documentatie,
- agendabeheer en organiseren van afspraken en meetings)
- Algemene ondersteuning binnen SKYEBASE
- (coördineren en organiseren van evenementen, workshops en interne activiteiten,
- beheren van correspondentie, ondersteunen van communicatie binnen het bedrijf en naar externe stakeholders)
- Administratieve ondersteuning van afdelingen
- door opvolgen en beheren van:
timesheets en werkroosters, - administratie voor ISO/ VCA / luchtvaart wetgeving,
- contracten, personeelsgegevens en andere HR-processen,
- verwerken van aankoopfacturen en legal ondersteuning.
- Aankoop van materiaal voor de organisatie.
- door opvolgen en beheren van:
- Operationele ondersteuning:
- werknemers aanmelden bij klanten
- en het mee voorbereiden van eenvoudige projecten met ondersteuning van onze technische krachten.
- Administratief ondersteunen bij het verwerken van rapportages.
- Marketingondersteuning:
- Beheren van social media kanalen, inclusief het opstellen en plaatsen van posts,
- onderhouden en optimaliseren (SEO) van de website en bloggen over projecten,
- 4. assisteren bij de organisatie van beurzen en evenementen.
Waarom wilt je met ons samenwerken?
SKYEBASE is gevestigd in The Beacon, een innovatie community in Antwerpen stad. De community is een smeltkroes van innovatieve (technologie) bedrijven in de start-up en scale-up scene. Het team is jong en divers met veel gevoel voor humor en een toffe ambiance, waar hard wordt gewerkt, maar overwinningen ook goed worden gevierd!
Wij bieden
- Een snelgroeiende scale-up in een super sterk groeiende markt (Drones &AI)
- Een gepassioneerde, dynamische, no-nonsense bedrijfscultuur en een rechtlijnige manier van werken (Work hard <> Play hard)
- Een modern kantoor in het centrum van Antwerpen vlakbij “het Eilandje”
- De mogelijkheid om thuis te werken
- Werken in een hele leuke groep collega’s
- De mogelijkheid om samen met SKYEBASE te groeien terwijl we ons team in België uitbreiden en onze stappen zetten naar internationale groei.
- Marktconform salaris
Als je deel wilt uitmaken van ons verhaal, klaar bent voor een avontuur, een betekenisvolle impact wilt maken als intrapreneur en wilt helpen bouwen aan de toekomst van hoe drones, robots en AI worden gebruikt voor een duurzamere industrie… Neem contact met ons op!
Contact details: